احکام استفاده از وسایل جنسی مصنوعی

 احکام استفاده از وسایل جنسی مصنوعی
وسایل جنسی و یا اندام تناسلی مصنوعی برای ارضای جنسی، افراد را از نظر روانی و دیداری دچار لذت می کند. البته نظر مراجع در این رابطه متفاوت است که در ادامه به آن می پردازیم.

امروزه وسایل و ابزارهای عشق بازی و وسایل فانتزی زناشویی یا اصطلاحا اسباب بازی جنسی (سکس توی) کاربردهای زیادی دارند. این ابزارها به وسایلی چون آلت جنسی مصنوعی مردانه محدود نمی شود. وسایلی همچون پوشش ها و لباس های فانتزی زناشویی هم از اسباب بازی های جنسی به حساب می آیند.

دیلدو چیست؟ کاربرد دیلدو چیست؟

دیلدو یک آلت تناسلی مردانه مصنوعی از جنس سیلیکون است که زنان از آن برای کامجویی و لذت جنسی استفاده می کنند. زنان با وارد کردن دیلدو به واژن خود، درواقع حس دخول آلت تناسلی مردانه را برای خود شبیه سازی می کنند.

استفاده از آلت مردانه مصنوعی به سالها پیش باز می گردد. محققان آثار وجود اشیایی شبیه آلت تناسلی مردانه را که از جنس سنگ یا چوب بوده است را به دوره های آغازین زندگی بشر (انسان های اولیه) نسبت می دهند.

حکم استفاده از وسایل جنسی مصنوعی

پیامبر اعظم (ص) : هر مومنی که با همسرش آمیزش نماید، هفتاد هزار فرشته بال هایشان را برای آنها می گسترانند و رحمت خدا بر آنان نازل می گردد.

ارضای جنسی زوجین توسط وسایل مصنوعی در حکم استمناء است و حرام می باشد و از گناهان کبیره به حساب می آید.

ارضای جنسی زن و شوهر توسط وسایل مصنوعی در حکم استمناء است و حرام می باشد و جزو گناهان کبیره محسوب می گردد. و البته به نظر ما استفاده از ابزاری که به صورت کمکی در حین عمل زناشویی استفاده می شوند و مستقیم و به تنهایی مورد استفاده و سبب ارضا واقع نمی شوند، اشکالی ندارد به شرط آن که آسیب زا یا اعتیاد آور جنسی نباشد هر چند بهتر آنست که استفاده نشود.

لازم به ذکر است هر شخص باید به نظر مرجعش که در ادامه مطرح می شود عمل نماید. البته زن و شوهر می توانند با دست و هر جای بدن یکدیگر، بخوبی خود را ارضاء نمایند.

نظر مراجع در خصوص استفاده از ابزارهای جنسی:

پاسخ مراجع را به سوالاتی در این مورد بررسی می کنیم.

۱- آیا می توان همسر را با وسایل جنسی مصنوعی به صورت مستقیم ارضا کرد؟

آیت‌الله خامنه‌ای :جایز نیست.

آیت‌الله سیستانی:جایز نیست

آیت‌الله مکارم شیرازی: در صورتی که ضرر خاصی نداشته باشد حرام نیست هر چند بهتر ترک آن است.

نظر آیت الله صافی گلپایگانی: زوجه می تواند با هر نقطه از بدن زوج خود را جنب نماید اما جواز استفاده از اشیاء خارجی توسط زوج محل اشکال است.

نظر آیت الله فاضل لنکرانی: ارضای جنسی همسر با دست و هر جاى بدن، مانعى ندارد. ولى با غیر جسد هرچه باشد، جایز نیست.

نظر آیت الله هادوی تهرانی :لذت بردن زن و شوهر از یکدیگر به هر شکلی جایز است؛ ولی داخل کردن اشیاء غیر از اعضای بدن به فرج زن، بنابر احتیاط، جایز نمی باشد. در عادت ماهیانه غیر از نزدیکی از قبُلُ (یعنی دخول آلت مرد در فرج زن) بقیه أشکال التذاذ و لذت بردن جایز است.

سایر سوالات

بعضی شرکت ها، دستگاهی ساخته اند مانند آلت تناسلی زن که بعضی مردان به هنگام خواب و به قصد لذت جنسی آن را روی آلت تناسلی خود می گذارند آیا این کار نوعی استمنای حرام به حساب می آید؟

پاسخ : اگر عادتاً موجب خروج منی می شود و یا مقصود او خروج منی باشد و منی بیرون آید حرام است بلکه احتیاط واجب آن است که با وجود اطمینان به عدم خروج منی باز اجتناب شود.

آیا استفاده از ابزارهای مصنوعی برای ایجاد تحریک اعضای جنسی زن و شوهر جایز است ؟

پاسخ : جایز نیست.

استعمال جسم خارجی در زمان عادت ماهیانه چه حکمی دارد؟

پاسخ : جایز نیست.

مردی که عنین است آیا می تواند همسر خود را با شی ء خارجی جنب نماید؟

پاسخ : زوجه می تواند با هر نقطه از بدن زوج خود را جنب نماید اما جواز استفاده از اشیاء خارجی توسط زوج محل اشکال است.

احکام دخول با میوه :

بعضی از مراجع استفاده از وسایل را برای ارضای جنسی، را حرام و مکروه نکردند. که این احکام هم شامل دخول میوه هم می شود. برای استفاده از میوه حتما باید دقت کنید که به آلت تناسلی هیچ عوارضی وارد نکند.

وسایل جنسی مصنوعی

برای استفاده از میوه برای ارضای جنسی، حتما باید میوه ها با مواد ضدعفونی کننده کاملا تمیز شوند تا باعث بیماری های عفونی، التهاب و سوزش و خارش نشوند. این میوه ها شامل: بادمجان، هویج، خیار و حتی موز است.

منبع: بیتوته

Admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *